PR nastawiony na działania w internecie to właśnie ePR. A PR to zawsze przede wszystkim kontakty z mediami – w tym przypadku działającymi w sieci – które zawsze miały największy wpływ na to, w jaki sposób postrzegana jest firma i brały istotny udział w budowaniu jej wizerunku. Współpraca i działania nakierowane na media wydają się więc bardzo istotne i nie należy o nich zapominać.

Co można i należy zrobić?

Warto przede wszystkim zaznaczyć swoją obecność. Mail skierowany do odpowiedniego wydawnictwa, informujący o obszarze działalności firmy, założeniach, ofertach, usługach itp. nie kosztuje dużo a pozwala zwrócić na siebie uwagę. Reklama firmy w internecie to również działania wizerunkowe. Warto więc na przykład wspierać różnego rodzaju lokalne inicjatywy i się tym chwalić – poprawia to wizerunek i przyciąga klientów do firmy.

Podstawowe informacje o pozarynkowych, a budujących wizerunek firmy działaniach to jeden z elementów, który może się znaleźć na wizytówkach firmy dostępnych w katalogach wizytówek. Tego typu informacje będą się dobrze prezentować zwłaszcza w katalogach branżowych – poprawiając to, jak firma jest postrzegana w danym środowisku.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów